Prekių pristatymo ir grąžinimo sąlygos

Pristatymo sąlygos

Prekes pristato Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris), taip pat prekės gali būti siunčiamos registruotu paštu (priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo).

Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais (5-7 d.d.). Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekių komplektacija.

Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų.

Grąžinimo sąlygos

Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 “Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.

Pirkėjas turi teisę grąžinti prekes pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 7 (septynias) darbo dienas nuo prekės pristatymo dienos.

Būtina nurodyti šiuos duomenis: kliento vardas/pavardė, užsakymo numeris, iš kurio ketinama grąžinti prekę, nurodomos konkrečios grąžinamos prekės, įvardijamos grąžinimo priežastys. Tai yra būtina sąlyga pinigų grąžinimui už grąžinamas prekes. Transportavimo išlaidas grąžinant ar keičiant į kitą prekę apmoka klientas.

Grąžinus prekę, pinigai grąžinami 14 darbo dienų laikotarpyje nuo grąžintų prekių priėmimo dienos. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo, prekių grąžinimo formoje nurodytą banko sąskaitą. Siuntimo išlaidos nėra grąžinamos.